OPIS STANOWISKA:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- planowanie i monitorowanie strategii firmy w zakresie Social Mediów
- tworzenie treści na stronę www oraz materiałów promocyjnych
- tworzenie kampanii e-mail marketingu
- budowanie wartościowego contentu
- przygotowywanie materiałów fotograficznych oraz filmowych
- kontakt z klientami B2B w zakresie realizacji strategii marketingowych
- kontakt z klientami B2C poprzez media społecznościowe
- monitoring mediów własnych oraz konkurencji
- współpraca z wszystkimi działami w firmie
- rekomendacje dotyczące działań oraz analiza trendów
- dbanie o spójny wizerunek
- uczestnictwo w przygotowywaniu wydarzeń targowych oraz innych eventów
- umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole
WYMAGANIA:
- wykształcenie średnie kierunkowe
- dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- praktyczna znajomość Google Analitics
- praktyczna znajomość zasad funkcjonowania oraz swoboda poruszania się w środowisku mediów społecznościowych
- znajomość typografii i tworzenia treści graficznych
- kreatywność i umiejętność redagowania tekstów – lekkie pióro
- umiejętność jasnego formułowania myśli w swobodnej wypowiedzi
- dobra znajomość języka angielskiego
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone działania
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- przyjazne warunki pracy z zachowaniem zasad BHP
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia finansowane lub współfinansowane przez pracodawcę
- możliwość rozwoju własnych kompetencji poprzez pełne wyzwań zadania
- możliwość ubezpieczenia grupowego
- możliwość przystąpienia do PPE ( w całości finansowanego przez pracodawcę)
- pakiet medyczny PZU zdrowie
- w ramach funkcjonującego w firmie ZFŚS: dofinansowanie do wypoczynku, imprez kulturalnych i sportowych, paczki świąteczne dla dzieci pracowników, świadczenia świąteczne